Fenntarthatósági vezetőként célunk, hogy jelentős hatást érjünk el az emberek és a bolygó számára. Tudd meg, mit teszünk a változásért.
Célunk, hogy jelentős hatást érjünk el az emberek és a bolygó számára. A Henkel régóta vezető szerepet tölt be a fenntarthatóság területén, és ez a kérdés az értelmezésünk középpontjában áll. Tudjuk, hogy többet kell tennünk, és többet is fogunk tenni.
Mi a Henkel Consumer Brandsnél elköteleztük magunkat amellett, hogy teljes portfóliónkat átalakítsuk egy olyan körforgásos gazdaság felé, amelyben minimálisra csökkentjük a természetre gyakorolt hatásunkat, társadalmi hatással vagyunk közösségeinkre, és megbízható partnereinkkel együtt átláthatóságot teremtünk.
- 100%-ban újrahasznosításra vagy újrafelhasználásra tervezve*
- A fosszilis alapú műanyagok csökkentése 50%-kal
- Nulla hulladék a hulladéklerakóra
- Minden csomagolás újrafelhasználásra vagy újrahasznosításra készül
- A fosszilis alapú "szűz" műanyagok mennyiségének csökkentése 50%-kal
- Elkerülni, hogy műanyag hulladék kerüljön a természetbe
- Csomagolások 100%-ban újrahasznosításra vagy újrafelhasználásra tervezve*
- 100 %-ban újrahasznosított anyagból vagy fenntartható erdőgazdálkodásból származó papír és karton használata
- A fosszilis alapú "szűz" műanyagok mennyiségének csökkentése 50%-al minden fogyasztási cikkünk csomagolásában (2025)
*Kivéve azok a termékek, amelynek összetevői vagy maradványai befolyásolhatják az újrahasznosíthatóságot vagy szennyezhetik az újrahasznosítási folyamatokat.
- a felhasznált villamos energia 100%-a megújuló forrásból származik (2030)
- 65%-kal csökkentjük a tevékenységeinkből származó CO2-kibocsátást egy tonna termékre vetítve (2025; 2010-hez viszonyítva)
- 30%-kal csökkentjük a nyersanyagokból és a csomagolásból származó CO2-kibocsátást egy tonna termékre vetítve (2030; 2017-hez viszonyítva)
- 100 millió tonnával kevesebb CO2-kibocsátás az ügyfelekkel, fogyasztókkal és beszállítókkal (2016–2025)
- bátorítjuk termékeink felelős használatát a vízfogyasztás csökkentése érdekében
- a vízfogyasztást 35%-kal csökkentjük tonnánkénti termékre vetítve (2025; 2010-hez viszonyítva)
Fenntarthatósági vezetőként úttörő szerepet vállalunk a fenntartható fejlődés új megoldásainak kifejlesztésében, miközben továbbra is felelősségteljesen alakítjuk üzletünket.
Fenntarthatósági stratégiánkat célunk ihlette: Úttörők a nemzedékek javáért. Minden nap több milliárd ember életét szeretnénk gazdagítani és javítani – és életképes jövőt kialakítani a következő generációk számára is.